ohlala ge mig!

Stockholm Shoes SEK 499, Anna Lundberg - NELLY.COM

Skor från nya märket Lundberg som släpptes idag. Sjukt läckert med att ha en rem som går igenom klacken. Vill ha! Finns på Nelly för femhundra spänn. Synd att jag är världens fattigaste med alla mina sjukdar ;(


Imorgon ska jag testa att jobba. Blir intressant eftersom jag har feber, tionde dagan i RAD förövrigt. Har jag någonsin haft det förut?! Känner mig dock betydligt bättre. Rinnande näsa och trött och öm i kroppen är det enda som är kvar. Förutom febern då. Det värsta är på morgnarna. Men jag kom på att om jag går upp klockan fem imorgonbitti så har jag två timmar på mig att piggna till innan arbetet sätter igång, lär behövas :)

Nu ska jag göra ett litet test med att anstänga mig och städa, inför imorogn, återstår att se hur det går.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback