Jag är sjuk, då tar jag semester. :)


Yes, ni läste rätt. Jag kände mig väldigt dålig igår morse när jag vaknade. Gick till jobbet och bet ihop på mitt lilla 9-21.15 pass. Yey. Att man ens får jobba så länge?! Fy fan så slut jag var när jag kom hem. Misstänkte att jag inte skulle orka med den här dagen också, så jag passade redan igår på att ta semester idag istället för sjukdag och fixa en vikarie. Var ju hemma en dag för bara två veckor sen och känner mig dum som ska gå och bli sjuk igen. Är ledig imorgon på ordinarie schema så har två dagar att kurera mig på innan jag kliver påt igen, jobbar ju helhelg och egentligen 53 h denna vecka så ingen passande vecka att bli sjuk på....

Vaknade upp imorse och var dunderförkyld. I övrigt har jag ont i kroppen och fryser, men ingen jättehög feber eller huvudvärk iaf. :)

Loggade in på FB och fick syn på en status om smoothie, vilket jag har suktat efter i flera dagar men aldrig gjort. Lat? Javisst. Så jag samlade all min kraft till att bre två hårda mackor med leverpastej och gurka på, samt gjorde en smoothie med banan, ananas, papaya och mango. Muuuums!

Har börjat ladda ner serien Glee, som verkar ha blivit hysteriskt populär av någon anledning jag inte förstått mig på ännu, men den filen är ju på 25 gb så de lär ju ta ett tag. Suck. Jag som tänkte att min härliga semesterdag skulle passa ypperligt för att kolla på nåt sådant. För några fler How I Met Your Mother-avsnitt besvärar dem ju inte att släppa. Gaah..


Bilden föreställer min smoothie, typ... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback