Flyttar 9771 objekt.

Sitter med min förra laptop i knät (står den på bordet så överhettas den och stängs av). Försöker föra över allt jag har sparat på den till min externa hårddisk vilket tar sjukt lång tid. 9771 objekt är för övrigt bara bilderna. Hmm. Undrar hur lång tid det tar att kolla igenom 9771 bilder?

Sitter samtidigt med mobilen och övar på svåra svenska ord. Min vän Rikard tipsade mig om den appen igår, kostar 7kr för iPhone, där man kan öva på test likt dem på högskoleprovet med svarsalternativ, eller bara försöka mata in glosor. Man kan även öva på just de orden man svarat fel på tidigare. Väldigt bra om man som jag ska göra högskoleprovet och drar sig för att ta fram pluggboken och nöta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback