Tisdag.

Igår sprang jag 5 km spåret igen. Avslutade det med lite innebandy. Var helt slut mot kvällen och somnade som en stock efter några avsnitt how I met your mother och fruktsallad med Sandra. Sov bort hela förmiddagen idag. Men vad gör det. Kan säga att efter förra veckans slit på jobbet så behövde jag verkligen det.

Idag är jag alltså äntligen ledig och nu skall det umgås, drickas kaffe, ätas thaimat, hämtas ut paket, klippas hår, färgas hår, kollas på fotboll och snackas skit. Detta toppas med strålande väder ute nu när jag strax ska bege mig på en promenad för att utföra lite ärenden. Jag tror nog jag överlever denna tisdag ändå. 



Mössan åkte på i helgen när jag gick till jobbet, är ju kallt numera. Inte så konstigt i och för sig, det är ju höst. Man vill lätt glömma bort det och klä sig tunt. Vill ha kvar sommaren. Men en positiv sak är att jag älskar den friska luften som blir så här års. Man får verkligen energi utav den. Fantastiskt att springa spåret just därför också. Tänka positivt var det ju.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback