Leave this town.

September. Redan. Vart tog hela sommarn vägen? Den har ni aldrig hört förut va? Jag tycker den gick fortare än någonsin. Kanske för att jag var borta tre veckor utav den finaste tiden i Sverige? Jag vet inte. Men nu är det iallafall officiellt höst.
September. Bara att acceptera. Nu gäller det att plocka fram det härliga med denna årstid istället för att deppa ihop helt.
Som att man får ta på sig myskläder och härliga stickade tröjor utan att svettas sönder. Gosa ner i en filt i soffan, tända massa ljus och mysa till filmer och annat. Dricka varma drycker såsom kaffe, te och varm choklad hela tiden och bli varm i kroppen. Innebandysäsongen drar igång och jag är faktiskt väldigt taggad för den. Kommer bli sjukt kul, speciellt med lite tillskott från Norrtälje samt att jag äntligen får ut min partner in crime på planen istället för i mål, i min femma dessutom!
Sussi min bästa fyller år. Jag fyller år. För det är väl fortfarande en positiv grej.. Eller? Hmm. Tårta och presenter är iallafall alltid positivt.
Förhoppningsvis lyckas jag och min fruga planera in en årlig höst/vinterresa, dem är alltid fantastiska. Förra året åkte vi en vecka till Portugal. Kanske en reunion? Kanske Thailand? Eller varför inte fantastiska Italien igen? We'll see.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback