Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Var sjukt trött imorse. Man ställer liksom in sig på att vara ledig så då blir det extra tungt när man väl måste börja gå upp igen en måndag efter tre dagars ledighet. Och finns det något värre än att toktrött behöva tvingas gå upp och gå och jobba när någon annan kan ligga kvar i sängen? Man borde inte utsätta sig för sådana situationer :) Blev dessutom en hälsosam frukost på McDonalds då jag verkligen behövde kaffe innan jag började jobba då jag skulle inventera direkt på morgonen. Fick dock oväntat hjälp av Erik så det gick smärtfritt ändå!
Måndag och fjärde dagen i rad med snabbmat för mig nu. Hälsosam - check! Och inte blir det bättre av att jag precis åt en jätteportion med hemlagad potatismos, fläskfilé och rödvinbärsgelé. Så sjukt gott!! Men lite bättre i allafall eftersom jag lagat det själv ;)
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan jag somnar i soffan och ladda för lite innebandylir om dryga timmen.
  Inser ju när jag kollar på bilderna från lagfesten att mina "armmuskler" är lite väl stora när till och med Tobbes ser smala ut i jämförelse ;) Inget mer snabbmat för mig på en tid framöver nu haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback