Varit på musjakt.

Insåg varför jag tänkt framkalla bilder men alltid gett upp efter ett tag. När jag ska framkalla måste jag välja bland massor av album. Ligger efter med tusentals bilder jag inte framkallat. Då får jag beslutsångest, ska börja sortera i mappar för att någon gång ta tag i en ordentlig sortering och välja ut vilka jag först ska skicka efter, överföra dem till framkallningssidan osv. Och detta skall göras på min bärbara dator utan mus.
Så, nu tog jag mig i kragen, drog på mig kängor och vinterjacka, och knallade ner på byn till Datacenter och har nu kommit hem med en superbra trådlös mus i min ägo. Och när jag sitter med den funderar jag på hur osmart jag varit som inte införskaffat den tidigare. Menmen, lätt att vara efterklok. Alldeles för lätt om ni frågar mig..

Åter till bilderna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback