Times flies by.

Lagfest igår, styrd av mig och Sussi - hos Sussi. Kom sjukt mycket folk. Lite för mycket folk för den lilla ytan som fanns tillgänglig. Men kul var det ändå. Fick besök av 4 konstaplar, men dem gav sig iväg rätt kvickt då allt var under kontroll. Var helt slut inatt när vi äntligen tillslut fick sova. Upp imorse och städa det sista och sedan kolla på IBK som tyvärr förlorade mot Strömsbro. Mindre kul match. Men jag och Sussi svulla massa gott i kiosken, vår favoritgrej som många säkert vet ;) Hem och köra tillbaka alla elva sittplatser jag hade med mig till Sussi igår. Sedan städa lite i min lägenhet eftersom Sussis små busfrön till katter hade haft en semesterdag hos mig inatt. Nu är jag helt slut. Ska åter tillbaka till Norrtälje för att spendera kvällen i soffan och med filmmys. :)
Imorgon väntas inventering på jobbet. Fint kul... (Många Sussi i detta inlägg.. ;))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback