Ibland så.

Vi börjar numera en timme tidare med bandyn. Ändå kommer jag hem samma tid? Hmm. Visserligen var vi väldigt många idag så man fick sitta en del. Men skönt att ha fått sprungit av sig i 2,5 h. Inte tränat sedan i torsdags. Vanligtvis har man ju en eller två matcher varje helg så det har känts konstigt. Dock välbehövligt med vila ibland.
Men tror ni inte. När vi är klara så tar jag på mig vantarna för att gå ut i kylan. Men det var rätt varmt, antagligen för att jag var varm. Så jag tar av mig vantarna och går med dem i ena handen. Mobilen i andra handen. När jag kommer hem upptäcker jag att en vante saknas! Bara att gå tillbaka. Och såklart hade jag tappat den nästan vid sporthallen. Ibland så går det bra.
Nu tänkte jag ge Pensionärsjävlar en chans på tv med en kopp te. Myys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback