Party like a rockstar!

Det blev en ovanligt lång lördag för min del. Började med jobb 7-14. Åkte iväg med Linn till Täby, shoppade, åt mat och kollade bio. Vi såg Snabba Cash. Har läst boken och filmen var helt okej, men tycker den borde va svår att följa om man inte läst boken. Mycket var borttaget, som väntat. Får se om det kommer en uppföljning nu då. Joel Kinnaman gör ju filmen mer sevärd. Mums. Men ack vilken kontrast från Johan Falk-filmerna.. Förresten, är det bara jag som tänker på att Jorge spelas av killen som var med i Nya Tider, mesen. Vilken prestationsförbättring!! :)
Efter bion var tanken att åka hem och ta det piano. Men musiken i bilen fick oss på andra tankar och vi var sugna på party. Sagt och gjort. Drinkar hos mig med lite folk. In på en blixtvisit till Mobergs och shakade som aldrig förr. Tillbaka till mig med lite folk och höll igång till halv åtta på morgon!! Behöver jag säga att söndagen var seeeg? Men klart värt det, kul hade vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback