Beach 10 here I come.

Jag har varit så duktig och städat hemma. Dammsugit och skurat golv, diskat och städat i garderoben. Tittat på glömde skor.. mm.. är verkligen en sucker för skor! Hittade ett par helt nya fina svarta och guldiga pumps som jag inte kan vänta med att få använda.
Ge mig vår nu!! Finns så otroligt mycket fint jag vill shoppa redan nu. Gaah. Men måste hålla igen. Magaluf kostar lite kan jag säga. Men är så, så värt det!
Köpte en fin liten sportbag i lördags dock. Väl investering. Det jag tänkte sysselsätta mig med tills sommaren och Magaluf bär av. Att träna. Ska ordna gymkort på friskis snarast. Då kändes det rätt okej. Det var en likadan som min stora Puma-väska jag har till matcher och sånt. Men mycket mindre och i svart och guld istället för blåröd. Så skönt att slippa en påse men även slippa en stor väska för att man inte duschar där. Haha vilket i-landsproblem. Nästan så jag skäms. Men så är det iallafall. Riktigt sugen på ki-box imorgon på tal om gymkort. Kanske blir det ett redan imorgon! Vore inte dumt. Beach 10 närmar sig som bekant med stormsteg. Måste bli fit tills dess. Kom igen nu Linda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback