Trött Cleo.

Eftersom jag haft både hundar och katter omkring mig under hela min barndom blev det verkligen hur tomt som helst när jag flyttade hemifrån för sisådär två år sedan.
Har ända sedan dess gått och funderat fram och tillbaka på om jag själv ska skaffa en katt eller inte. När Sussi flyttade hemifrån åkte jag och Sussi på en liten roadtrip till Norrköping och hämtade världens sötaste kattungar till henne. Det är så mysigt att ha ett sällskapsdjur hos sig. Dock har jag inte velat binda mig till min lägenhet och att behöva sköta om ett djur, utan att ha velat haft friheten att åka utomlands eller dylikt utan att först behöva fixa kattvakt. Ett problem jag vet Sussi har stött på vid ett flertalet tillfällen. Även om det oftast går att lösa.
Nu när jag är gipsad och hemma väldigt mycket mot mitt i vanliga fall rätt så hektiska liv passar det därför utmärkt att låna en katt hemifrån ett litet tag. Cleo trivs jättebra hos mig och vi myser och leker massor. Varje steg jag tar känner jag att jag har någon efter mig. Hursomhelst, eftersom det bara är tillfälligt får ni ge er till tåls med alla dessa fina kattbilder. Hon ligger bredvid mig i soffan nu och jag försökte smygta några bilder. Men blixten vaknade till henne litegrann. Elakt av mig jag vet, men hon somnade om på direkten iallafall. Visst är hon för söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback