INGET MERA GIPS!

Tjoooohooo. Åkte till Norrtälje i ottan för att äntligen äntligen få såga bort gipset. Gick smärtfritt men usch så min hand såg ut efteråt. Under dagen har den börjat flagna överallt och jag ömsar skinn helt på det tidigare täckte området. Senorna i handen sitter åt så stramt att jag är alldeles rynkig i handflatan, och är stel som tusan. Har gjort övningar hela dagen så hoppas det släpper snart.

Bestämde mig för att fira med att åka till Täby en sväng och handla lite. Julklappar framförallt. På onsdag är jag tillbaka på jobbet och då blir det jobb för fulla muggar året ut, alltså knappt med tid att handla klappar på.

Hittade en del bra grejjer så jag är nöjd med dagen. Gick in i en hobbyaffär och köpte äntligen vit färg till min paradhandukshållare som jag köpte på marknaden. Färg och pensel gick på mer än hållaren i sig, aningen komiskt :)

Så kvällen har innehållet julklappsinslagning, lek med Cleo samt att måla.





Hej då gipset!


Måla måla med handen, bra övning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback