Hit eller miss?



Klickade hem två pälsvästar som var på rea. Provade dem igår med pyjamasbyxor och tyckte det såg hemskt ut. Idag såg det lite bättre ut. Men har fortfarande inte ritkigt bestämt mig för vad jag tycker. Och ja, jag vet. Jag är osminkad, trött o praktiskt taget helt slut efter andra träningen i rad efter ett uppehåll på över en månad, ser ut som jag blunder osv osv. Men ja, det är ju ändå västarna ni ska spana in ;)
Fick även hem en väska från Svea som Sandra fick i försenad julklapp, samt en mysig tröja från Replay. På lunchen idag fick jag nåt ryck att handla ett par Fornarina jeans över nätet, samt en vårskjorta från Hilfiger. Vet inte om det var mit smartaste drag, menmen.. :)

Mycket shopping och dåligt med lön. Extrajobb någon? ;p Imorn ska jag iallafall jobba, 7-18! Lär bli lugnt sådär dagen innan nyår. ;)

Bäst att ladda batterierna kanske. Natti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback