Helt slut.

Oj vad jag längtat efter att kunna ha föregående rubrik! Simply love the game. Började träningen med fotografering, gick finfint. Vilka snyggingar vi har i laget ;) 
Sedan skulle jag då springa uppvärmningen, och min kropp reagerade inte riktigt som den brukar. Sjukt konstigt kändes det. Låren var helt off. Men kanske inte så konstigt, kan inte minnas senast jag var utan träning helt i en hel månad! Man tappar konditionen fort, men som tur är kan man jobba upp den rätt fort med. Så blir att ligga i hårdträning över jul och nyår tror jag! :D

Kändes sådär att hålla i klubban med tummen. Jag har ju ont fortfarande, det går inte att komma ifrån. Men hittade någon konstig teknik som gjorde att jag inte beslastade tummen alls och det gick skitbra. Så det var skönt. Blev kallad till derbyt på söndag. Möter Midas från Hallastavik. Varit sugen på den matchen ända sedan start. Serien har just vänt och vi mötte dem vår allra första match i höstas. En match jag jobbade och missade, varav detta kommande möte bara inte fick missas. Så jag är taggad till tusen men samtidigt livrädd att jag ska få en smäll till. Och jag vill inte riskera att bli hemma från jobbet igen. Men får ta det lugnare i närkamperna så ska det nog gå bra! Jag går inte hem utan en seger på söndag. Så är det bara. Punkt slut.

Men nu är det dags att sova. Jobb imorgon klockan 7. Härligt. Planera den efterlängtade julveckan ;)




Förra säsongen 09/10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback