Back to business.

Imorgon är det äntligen dags för jobb alltså, ska bli skoj :) 
Men sen efter jobbet ska jag göra något läskigt. Hade helt glömt bort det tills för några timmar sedan. Min plan var ju att tvätta efter jobbet.
Men klockan tre har jag tid på sjukhuset för att ta bort min p-stav jag har i armen sedan 6 år tillbaka (Byter ut den var tredje år). Usch!
Eftersom att kroppen tror att det är något som ska sitta kvar så försöker den ju läka kroppen med att producera bindvävnad (är det så det heter?) runt den vilket det gör det lite svårare att få ut den igen. Kommer ihåg när jag för tre år sedan böt ut den att sjuksköterskan fick dra och dra utan att få något riktigt grepp och få ut den.
Har alltså haft min p-stav i 6 år nu och det känns väldigt konstigt att ta ut den. Hejdå p-stav. Hej mens och pms?! Låter ju bra. Hmm.. Man kan ju alltid hoppas att p-staven gett mig massa biverkningar som jag nu slipper, typ sötsug och sånt :P Så det blir något positivt med det hela. Fast det känns ju inte naturligt med sex år utan mens, eller nio om jag skulle sätta in en ny på en gång. Och det är väl största anledningen till att jag beslutade mig för att det får vara nog. Väldigt intressant läsning detta. Haha.

Har städat klart för dagen, skulle gärna fortsatt. Men har ju en tid att passa imorgon så lika bra att försöka va så pigg som möjligt. Inget mera nattsudd här.

God natt mina fina läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback