Åre i bilder

Har nyligen kommit hem från en mysig helg i Åre. Väl hemkommen kan jag konstatera följande:

*Jag måste ta av mig BÅDE mössa och en tröja för att inte börja svettas?!
*När Jämtlands basketlag gör oss sällskap inne på MAX i Sundsvall kan till och med Steff verka aningen kort i rocken..
*Jag har inga norska kanaler på tv'n hemma, buhu! ;(
*Jag har bowlat med höger hand för första gången i mitt liv. Inledde med en strike. Kanske bör byta för gott? *Lasse Stefans låt "I ett fotoalbum" är inte fy skam att ha på sin begravning.


Neden följer ett axplock av vår lilla resa.


Nyvaken Linda


Steff är redo för backarna


Åre


På kvällen..



Sussi bowlar


Och jag med


På mysigt Café


Peak Performance butiken



Omklädningsrummen såg inte riktigt ut som hemma..





Åre Chokladfabrik


Fanns ett stort utbud av choklad


Några sånna här kom med hem :)



Mys i stugan



Fantastisk mat på En litne krog


Kommentarer
Postat av: Ruben

mange bra bilde :) likte komemntaren din: "ingen norske kanaler:( buhu" :p

2010-12-12 @ 20:34:04
Postat av: Linda

Tack Ruben! Hihi ja, men norska språket är ju för härligt. Vill också snakke som dere, koseligt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback