Over and out.

Hade en mycket trevlig kväll igår. Det bjöds på massage, massa prat och härlig musik. Vinet flödade kanske lite väl mycket. Vi tog oss så småningom till Mobergs och var taggade till max för dans och partaj. Mådde som man förtjänade imorse och så var det ju det där med matchen. Inte okej är festa så hårt dagen innan match. Men det gick rätt bra för mig ändå så jag är skapligt nöjd. Torskade med 4-7 tyvärr, gjorde två mål och låg bakom ett.  

Nu har jag precis kollat klart de sista avsnitten av How I Met Your Mother säsong ett. Skön serie det där. Har inte blivit mycket tv-tittande i sommar. Men nu när höstmörkret börjar lägga sig känns det mer motiverat att slänga sig i soffan, tända några ljus och slökolla några avsnitt emellanåt när man slitet så hårt hela dagen :)

Blixtarna avlöste varandra hemma hos Jennie så det blev inga bilder ifrån min kamera där, dock några stycken på Mobergs. Enjoy.


Taggad!

En del av gänget



Detta ska föreställa en skiktad B-52, haha ;)



Ja, lite dragen blev man allt ;)





Därtill kommer de kreativa minerna..



Sköna brudar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback