Slut som artist.

Fy fasiken va slut man är nu. Jobbat 9-21.15 idag och konkurrenterna stängde klockan 18 för inventering utan förvarning, så vi var något underbemannade kan jag säga. Folket välde in och de dagliga kvällsrutinerna kunde man glömma, var kassan som gällde hela kvällen.
Ja det var min dag det och nu tänkte jag i vanlig ordning avsluta den med några avsnitt how i met your mother.

Imorn väntar ännu mer jobb samt möte innan det och träning direkt efter. Skönt när man har hela dagarna planerade och inte behöver bekymra sig över vad man ska sysselsätta sig med härnäst.. Eller? Om inte så har man iallafall inte tid över till att fundera på saker och ting. Något som lämpar sig bra för mig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback