Nöjd. Aldrig nöjd.

Lagat spaghetti och köttfärsås idag. Drack ett stort glas iskall mjölk till det. Himmelskt gott.

Ibland, av olika skäl, har det slängts in musik på min spotifylista som jag inte alls är nöjd med eller riktigt vet varför de hamnat där, så idag har en storstädning av listan påbörjats. Känns skönt. Speciellt då jag har kvar mitt Premiumkonto (av lathet, har inte orkat kolla upp hur man avslutar kontot som jag skaffade för att ha tillgång till all musik offline i mobilen i Magaluf) och när man lyssnar ifrån sin iPhone on the road är det inte läge att plocka upp mobilen och byta låt i farten. Irritationsmoment.

Tagit en härlig varm dusch, satt på mig sköna leggins och en stor mysig tröja, raggsockor och öppnat upp balkongdörren. Tänt ljus, satt på te och nu blir det några avsnitt av How I Met Your Mother innan läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback