Fredagslycka.

Idag är det äntligen fredag. Jag har för ovanlighetens skull jobbat ett klassiskt "måndag till fredags-jobb" och bara dagtider dessutom, som vissa har lyckan att få göra varje vecka. Jag är alltså ledig i helgen. Saknar tiden man gick i skolan och alltid fick känna den här härliga känslan av att det äntligen är fredag och man snart får stämpla ut för veckan.

Efter jobbet blir det träning och på söndag har vi vår första träningsmatch. Ska bli riktigt kul faktiskt.

Imorn är jag bjuden på en tillställning hos en vän med lite folk, för att sedan gå ut. Kan nog bli himla skoj. Följer jag med ut blir det dock lugnt med tanke på träningsmatchen, som dock inte börjar förrän 16 iallafall = sovmorgon. Underbart.

Har även tänkt få ihop min tv-bänk jag köpte häromdagen. Tror det kommer bli väldigt fint för det har perfekt plats för mitt nya xbox och dvdn i mitten och sen två lådor på sidorna för extra tv-spelsprylar och lite annat. Någon som är sugen på att komma över imorgon förmiddag och hjälpa mig skruva? Jag bjuder såklart på kaffe. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback