......

Ett litet inlägg om helgen som va också!
Lördagen jobbade jag 9-20. Mindre lockande tid, men det går an. Jobbade med Oskar och Eleonor på kvällen, och det är ju alltid kul. Efter det blev det att bege sig till Norrtälje och kika på Sverige-Ungern på storbildskärm på Trädgårn. Go Zlatan! Sjukt mål, men ack så underbart.
Vidare till Teatern, men någon, nämner inget namn, var lite väl på lyret tydligen, så blev till att åka upp till Mobergs istället. Träffade massa innebandyfolk och andra roliga, mycket trevligt. Dansade och hade riktigt kul. Tills någon inte fick vara kvar på Mobergs heller, så blev till att åka hemåt vid 2-tiden, lika bra det. Förbi Statoil och svulla i oss pizza och sedan hem och sova några timmar innan det var dags för ett nytt jobbpass på söndagen. Efter det blev det spela badminton, och sedan var man rätt färdig kan jag säga! Thats my weekend gott folk. Så nu vet ni det också.



Sussi och jag hejar på Zlatan på Trädgårn ;)


Sussi, jag och Jessica på Mobergs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback