Puss


Veckan började med jobb igår, 7-17. Hade riktigt skoj på jobbet faktiskt, trots måndag. Full fart, gillart. 
Sedan vart de innebandy, skönt att röra på sig! Vart ju bara 2 träningar förra veckan. Hem och duschade och fick besök av Sussi, som även tog med sig Brane. Vi var lite hungriga så Brane var snäll och styrde upp en jättegod middag i mitt kök.
Kom inte i säng förrän 3 och jag och Sussi sov ut läänge idag. Lagade lite brunch och sedan skjutsade jag iväg henne som ska jobba natt.

Sitter hemma hos mamma nu. Hon var och köpte en ny bärbar dator till henne och en till lillasyster igår. Vill också ha en ny! Eller egentligen inte, bara laga min fläkt i den.. Så störande.

Sitter för femtioelfte gången och spanar in mobiler, eller snarare olika abbonemang. Är rätt inne på en Iphone ändå! Det dryga är att jag nästan måste ta ett med obegränsat antal minuter, eftersom jag måste svika mitt älskade Comviq och gå över till 3 isåfall.. 700 i månaden, menmen det får det väl va värt antar jag!..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback