På tal om att fixa naglar..

Det fanns ju en tid då jag la ner tusentals kronor på att fixa mina naglar. Tills jag böt arbetsuppgifter och tvingades sluta. Kanske lika bra ändå.. Iallafall, under den tiden investerade jag i lite härliga produkter. Bland annat detta lack från ORLY - French Manicure Natural Look i färgen Deja Vu. Brukade måla på den på mina gelénaglar, men funkar givetvis perfekt på vanliga också, riktigt snyggt och hållbart.

Köpte även en underbar handkräm från ORLY som luktar gudomligt, Sheer Radiance Antioxidant Lotion - "Vibrant" with ginger and peach. Hittade ingen bra bild på den men den rekomenderas starkt. Min andra flaska håller på att ta slut nu, så dags att göra ett besök hos närmsta nagelsalong för påfyllning!
Kika in på
orlybeauty.com för produkterna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback