Mer sånna här fredagar tack.

Gårdagen spenderades med en skön sovmorgon, helt slut efter veckans jobb och dylikt, sedan blev det lite tvättande och annat nödvändigt ont på förmiddagen i takt med Spotifybeats, love it.
Hade innebandyträning och tränaren var mindre glad för att vi hoppat onsdagsträningen till förmån för Sverigematchen, så han har ställt in söndagens träningsmatch och tvingar dit oss för en lång tortyrträning istället? Säkert ett hårt fyspass. Yeeey!.. Jag som var sjukt taggad. Fasiken också.

Efter träningen blev det lite depp en stund, sen äta god lax till middag, och efter det på vårat bästa humör bege oss till Norrtälje för att kika på Beck - I Stormens Öga på bio. Mycket Gunvald Larsson, det gillar vi. Helt okej beckfilm får jag lov att säga.

Vidare ut på Teatern med Jessica, Empa och Jennie. Vårat härliga IBK-pack ;) Vi försöker värva dem till oss och dem oss till dem, hehe. Körde våra härliga bandymoves på dansgolvet. MEN, efter kvällen minns jag varför jag gjort annat på fredagar och planerat in mina utgångar på lördagar. Bara 18-åringar ute ju... Kände mig som en gammal tant!

Vid 2-tiden hade vi fått nog och tog den vanliga svängen förbi Statoil för en korv me bröd och en Cola Zero, smaskens.

En skön fredag med andra ord, innehållandes lite av varje. Mer sånna här fredagar tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback