I'm in a hurry..

Shit va dåligt uppdaterande. Det känns som att jag tagit som vana att bara återberätta vad som hänt dagen/arna innan.. Menmen, med många bollar i luften kan det lätt bli så. Bättre det än ingenting alls.

Hade en ledig dag igår. Var in till Täby och handlade lite, jag och Eleonor gick loss på Gina Tricot hehe. Får alltid ett sånt enormt sug att shoppa framåt höstkanten. Slår liksom aldrig fel. Några plagg fick det bli, även om jag nu måste hålla i pengarna, har ju bokat in en resa till Portugal och Lissabon den 6/10-11/10. Underbart!!!

Jobbar kväll idag, inget yeey på det. Dock sjukt skönt med sovmorgon. Vaknade upp vid 8 innan väckerklockan ringde och fick panik. "Tänk Linda, vad är det för dag, vad är det för dag, när börjar jag jobba?? Det hinner gå några sekunder som känns som minuter. Pjuuh inte 7 utan 10, pust, stön, snark." Hatar verkligen när det händer.

Vad mer, jo OTH har börjat gå igen. Älskart! Piggar upp alla höstmörkerdagar vi har att vänta. 

Missar träningen idag också, typiskt. Jag som måste komma i beach höst 09 form nu helt plötsligt också ;)


Ha en superhärlig fredag alla underbara! I will. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback