Hört att blå ögonskugga är nya trenden i höst!

Gaaaah! Nu har jag halkat efter igen. Fick mig en pik idag och därför tillägnar jag detta inlägg Amanda Sporrong, som förgäves gått in 3 gånger om dan utan någon uppdatering! Inte okej av mig. Skärpning!!

I lördags fick jag då min efterlängtade Iphone, och jag måste säga det - Den är fantastisk! Någon sa att Iphone tar över världen, och det borde den, vilken manick sen ;) Allt i ett verkligen, rekomenderas starkt för den som har råd!

Söndagen bjöd på födelsedagskalas tillägnat Denver och Sanna, mycket trevligt. Sedan lite fotboll på tv (riktigt kul att se Djurgårn för en gångs skull), samt badminton på kvällen.

Och i tisdags fyllde min andra hälft år. (Tillsammans med sjutusen andra..) Kanske inte så konstigt med tanke på jul- och nyårshelgen som inträffar ca 9 månader tillbaka...
Iallafall, hela 23 år blev hon. Tiden går så sjukt fort! Minns det som igår när vi träffades för sisådär 14 år sedan!
I present gav vi varandra en upplevelse, vi styrde upp Portugal-resan mitt emellan våra födelsedagar, så där nere ska vi njuta riktigt ordentligt! Längtar så!

Annars har väl veckan som är nu inte bjudit på så mycket mer än jobb och träningar. Var på en nätverksträff med Frukt&Grönt-ansvariga från olika butiker runtomkring igår, mitt ute i ingenstans, Österbybruk, som förövrigt ligger en kilometer från min värsta fiende av innebandylag, Dannemora. Jag som var orolig för att inte hitta dit, visade sig att det var till Österbybruk jag körde fel när vi senast mötte dem. En lite rolig sak på vägen var att man strax innan passerar en Varning för Utter-skylt. Utter liksom.. Var tvungen att fråga alla som bodde där om någon sett en utter men de hade de inte. Trist.

Nu är jag galet slut efter en jobbig men skön innebandyträning. Fick en liten smäll i ansiktet, och en härlig blåtira börjar växa fram på ögonlocket. Riktig snyggning har jag blitt!

Nej nu är det dags att sova, för imorgon väntar ett långt jobbpass. Men sen är det en tre dagar lång ledighet som väntar. Och på lördag har Sussi födelsedagsfest! Kommer bli sjukt skoj!!



Kokosbollskrig med Amanda i vintras ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

wohooo nu fungerar äntligen mitt internet igen, så nu har jag allt läst det jag har missat! ;)Och vilka fina bilder det va på dig! :D

2009-10-01 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback