Täby Centrum...


Tog på mig mina spenderarbyxor och åkte till Täby Centrum. Eftersom Sussi fick akut sjukdom pga svininfluensasprutan och någon annan låg hemma och sov begav jag mig iväg på egen hand, men shoppade för dem också istället :P Dagen resluterade alltså i en hel del shopping! Tur att det är löning imorgon ;)

Ett litet urval av det jag handlade. Mycket basplagg och träningskläder blev det. Men även lite underkläder, smink och annat fint. En helt underbar sjal från Indiska bland annat. Hittade dock ingen jacka och inte blev det heller några jeans. Men skam den som ger sig, jag får helt enkelt ge mig ut på nytt shoppingäventyr nästa vecka, kanske med dem som uteblev idag? ;)










Kommentarer
Postat av: Linn

haha vem menar du som låg o sov egentligen ? ;)

2009-11-12 @ 23:06:30
Postat av: Linda

Haha ja vem kan jag mena, linnpinn sömntuta ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback