So much to say - so little to come out.

Fredag! Ledig tre dagar. Lovley.
Inte mycket inbokat, ännu mer lovley. Även om det lätt ger mig lite ångest.
Jag får ångest när jag inte har hela helgen inbokad till punkt och pricka för att det känns som att jag bara slösar bort min dyrbara tid på ovettiga saker. Kontra jag får ångest när jag har allt inbokat till punkt och pricka och känner att jag bara vill sätta ned foten, slänga mig i soffan och inte göra något alls.
Märkligt det där, tycks aldrig gå att komma ifrån :) Inte så att jag sitter ner och får panikångest eller så, men bara lite lätt sådär.
Nej, nu ska jag sätta fart och städa upp lite här hemma. För kl 17 ska jag infinna mig i sporthallen för min första träning på typ två veckor. Yeeahooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback