Sådärja.

Har tänkte lite ljus i köket. Mys. Sitter vid bärbara, lyssnar på Joshua Radin och smuttar på en kopp kaffe, får lite sug att damma av på kameran och börja smattra lite igen. Den var på hugget nästintill hela sommarn, och sen kom löven och mörkret och suget dog ut. Suget efter en systemis har dock alltid funnits. Men inte att dokumentera allt med digitalen hela tiden.. Meen, det får väl allt duga för ett tag framöver.

Ikväll blir en lugn kväll. Har ju match imorgon. Eller jag skyller iallafall på det. Har ju jobbat sen 7 imorse och är rätt färdig. Har lite saker här hemma som jag vill ordna med, så det passat bra med match imorgon. Möter TÖFF igen, drömmen. Kommer nog gå galant. Har inte spelat match på väldigt länge, så jag är råtaggad.

Nu har energikicken från kaffet börjat verka, inbillar jag mig, och det är dags att sätta lite fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback