Operation städning!




Jag behövde en lördag som denna. En lördag fylld av härlig musik strömmandes ur tv-högtalarna och av städning! Behövdes kan jag säga, jag är sämst på att ta fram dammsugaren och dammvippan och städa i alla vråer. Även om jag är väldigt pedantisk och avskyr när det är stökigt. Min mor har gett den egenskapen till mig. Men nu mår jag mycket bättre och kan bara njuta av hur det riktigt skiner i mitt städade hem ;)
Och jag kan gå till jobbet på måndag vetandes om att jag inte slösat bort mina tre lediga dar på ingenting.

Igår tränade jag och det gick rätt bra, även om jag direkt då jag sprungit några varv kände av förkylningen. Blev iallafall inte värre idag.
Efter träningen åkte jag, Amanda och Linn till Ica och handlade massa godsaker för att sedan hämta upp Sussi och åka hem till mig. Vi gjorde hemlagad pizza och åt kladdkaka med massa vispgrädde. Mums. Magen var stor som en badboll när jag gick och la mig, men gött var det.
Kollade även på Idol samt den allra senaste Johan Falk-filmen. Eller kollade och kollade.. men det var kanske lika bra att jag inte såg filmen så noga då jag inte sett de andra fem än. Men många har lovordat dem, så ser fram emot att njuta av de som jag nu har i min ägo i höst/vintermörkermystider.

Puss på er, trogna läsare som kollar in fastän jag är urusel på att uppdatera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback