One of those days.

Jobbat 7-17.30 idag, blev lite övertid då Helen var sjuk och ingen ersättare togs in. Tog en härlig lunch med Eleonor på Cissis. Mysigt. Fick en fin komplimang av en kund jag blev riktigt glad över. Kändes skönt, you did my day.

Kom hem och det vart kaotiskt i mitt huvud. En mindre panikattack inföll sig, för första gången i mitt liv. Måste nog bromsa in. Varva ned. Tyvärr.
Känner att jag inte kan kontrollera allt till fullo vilket får mig att skaka.
Är ledig imorgon. Hinner ordna upp med det mesta. Så mycket som hände idag på en gång som fick min kontrollerade bägare att rinna över i massa oklarheter. Då fick jag smått panik. Känns dock mycket bättre nu när jag fått äta lite mat och planera allting jag måste göra och komma ihåg.

Det är många bollar i luften nu, men jag trivs ändå med det för det mesta. Gillar fart och fläkt. Måste bara ha den perfekta balansen i det. Idag blev det för mycket.

Velade om jag ska gå på innebandy om sisådär 45 min eller om jag skulle börja med lite annat, men tar det efteråt eller imorgon istället. Skönt att röra på sig trots allt.



Fick hem sanktionsansökan idag, och den är godkänd. Så nu kan jag avslöja att det blir en innebandycup i mellandagarna i Rimbo Sporthall för herrar mellan div 3-5 som jag håller i tillsammans med damlaget.
Så den 26-27 december vill jag se alla på plats, och hejja fram herrarna samt äta massor av gott i vår fantastiska kiosk ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback