Är gräset grönare på andra sidan?

Ordföranden i Rimbo IBK ringde mig nyligen, han satt i bilen påväg till Arlanda för att ta ett plan till Dubai. Avundsjuk? Jag? Nejdå, jag trivs såbra här i Rimbo med mörker och kyla.... Gaaah!

Jobbat kort pass idag, 7-14. Skönt. Tog en lunchfika med Sussi på Rimbobiten, mysigt. Efter jobbet blev det en sväng förbi systemet för att fylla på vinstället, samt provade 3 nyheter av julcider, undrar om de smakar nå vidare gott. Glittriga och fina var två av dem iallafall.

Köpte även en fin inredningsdetalj till min fotovägg jag ska ordna, blir nog himla fint.

Ordnat med mail och ringt diverse nödvändiga samtal efter det.

Ikväll ska jag testa nya innebandyklubban för första gången, ska bli spännande. Se om man bli nå bättre av curve-tekniken.

Mamma ringde och bjöd över mig på middag, spaghetti och köttfärssås. Gudomligt gott, hoppas jag kan tigga till mig en matlåda till imorgon också. När man bor själv inser man hur bortskämd man var med vissa fantastiska maträtter som bara mamma kan göra så goda.



Kommentarer
Postat av: amanda den store

vad hände med uppgraderingen linda? ;)

2009-11-23 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback