2009-11-26

Idag har jag varit över hos mamma och tvättat lite. De skulle med Sandra på utvecklingssamtal i Norrtälje så jag passade på att följa med. Hade spanat in en fin tröja och skulle idag dessutom få 25% rabatt så kändes so att jag var tvungen. Mycket reor och erbjudanden var det. Köpte ett par byxor och en tunn tröja på H&M, tröjan jag spanat in på Kappahl samt en adressbok och två par örhängen på Åhlens.
Eftersom jag har en tendens att råka ut för olyckor med mobilen tänkte jag va smart och skriva upp allas nummer i en adressbok. Visst är jag duktig?

Kom hem och satte på julmusik, gick ner i förrådet och hämtade upp två kartonger med julsaker jag samlat på mig. Dock fanns varken min vita ljusstake eller julstjärna där. Hmm.. får fundera vidare var jag kan ha packat ned dem.

Jobbar ju helhelg så tänkte passa på att sätta upp lite sådant då det är första advent på söndag och jag inte kommer ha tid i helgen.

Har även druckit te, julmust, ätit pepparkakor med ädelost och börjat storstäda i köket. Nu ska jag fortsätta med det så jag inte fastnar här.

Läste förresten ut min Carolina Gynning - Egowoman igårkväll. Så nu kan jag börja på Kjell med gott samvete av att iallafall ha avslutat en av alla böcker jag påbörjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback