Härlig dag.

Vaknade runt tio imorse, helt lagom. Sandra kom över på frukost, jättetrevligt. Hon skulle även låna en tröja till en Ålandsresa under dagen med vänner. Som alltid kommer hon till mig och lånar, men nåt ska man väl va bra till.
Har kommit på att jag slarvar med frukost nuförtiden, kanske för att jag bor själv men det blir allt som oftast inte mer än en kopp kaffe. Inte bra.

Begav mig efter det till Eleonor för att få mig ett klipp. Välbehövligt, men lite sorgligt. Vart är allt mitt hår?? Får dock inse att det verkligen behövdes, ser friskare o fräschare ut nu. Och tja, det växer ju alltid ut igen. Tack Eleonor för det. Bild kommer senare..

Har legat ute och solat lite under dan, måste ta vara på den lilla tiden som solen dyker upp. Hoppas det vänder nu, behöver det verkligen innan det är dags att återgå till jobbet igen. Läst lite mer ur "Aldrig fucka upp - Jens Lapidus" också. Verkar lovande, det ryktas till och med att den utklassar hans första "Snabba Cash". Återstår att se.

Sussi ringde just, nu har de landat och hon är snart hemma. Då blir det middag och mys, och sedan in till Norrtälje för några drinkar. Härligt!


Jag på trädgårn för någon vecka sen med långt hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback