Recap

Lite bilder från i lördags när jag var på Trädgårn med några från jobbet. Har konstaterat att jag måste bli mycket bättre på att ta kort när jag är ute. Träffade riktigt mycket folk så det var kul. 3*30årsparty så kanske inte så konstigt i och för sig. Ångrar att jag bangade på efterfest med en så rolig start på kvällen, men så kan det bli. Tydligen såg jag helt förstörd ut, från att ha varit på topp, sägs det. Första gången ever jag tog bussen hem redan vid halv 2. Men lika bra det, hade nog druckit aningen för mkt och Mobergs hade inte vart stället för mig ändå med tanke på vilka som va där.. Haha sjukt värre! Men jag har lovat att ladda om batterierna till på onsdag då min babe kommer hem från Turkiet o då blir det ingen halv 2 buss hem inte ;) 


Hellen och jag


Träffade på Risto och Christoffer från Malunggänget, mycket trevligt.



Red Stripe - Sommarens stora hype?



En charmig kille vid namn Manuel


Hellen, Erik och jag


En riktig entertainer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback