Fasiken så bra!

Nu har fastighetsskötarna precis varit här. De ringde på dörren och väckte mig, typiskt! Jag som INTE skulle försova mig. Skulle gå upp tiidigt och städa o dona innan. Menmen, så kan de bli när man blir störd mitt i natten av telefonsamtal och sedan blir klarvaken av det.. 
Besöket resulterade iallafall till att jag ska få nytt handfat, yeey! Superskönt. Plus att jag äntligen fick en sån där låskolv till tvättstugan, så slipper mamma känna att jag kommer till henne stup i kvarten för att tvätta :)

Nu är frågan om man ska bege sig till Uppsala och ansluta med Bea och Malin eller om Eleonor hör av sig så att hon kan få klippa mig. Tufft val. Slösa pengar vs. slösa pengar? Min alldeles egna speciella skill. ;)

Slänger in en skön bild på min brud Bea från när hon var hos mig senast.

Beatrice

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHAHAHA sockerbäret då! va fan e det för bild? HAHAHAHA! Me like! :D haha.. saknar dig. synd att de blev så konstigt sist i uppsala. kan inte du och jag ta en bio bara du och jag nåndag? jag skulel vilja se lite filmer som går på bion nu :D . Hör av dig! :D <3<3

2009-08-03 @ 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback