Och 63 samtal senare...

Är jag helt totalt jäkla slut. Dels pga svinissprutan och min ömma arm. Dels för att jag ringt runt till 63 innebandytränare för att checka av läget till vår cup vi ska anordna. Tur att Sussi hjälpte mig med säkert 20-30 samtal, drygt 100 känns lite overkill på en dag ;)

Hänger i soffan och har precis ätit middag samt kikat på nyaste one tree hill-avsnittet. Sandra kom för en stund sen och ska sova hos mig. Ska bli mysigt.

Och nu kom jag precis på en annan grej som jag lovat att fixa klart idag så bäst att avsluta här och sätta fart! Sorry A för att jag är så kass på att komma ihåg, det kommer ständigt upp nya grejer!..

Imorgon är det förövrigt jobb och direkt efter det nalkas det julbord. Så se upp Rimbofolket, för imorn kanske Konsumpersonalen kommer vinglandes in på någon härlig kvarterskrog och härjar loss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback