Lucia.

Ska dricka lite kaffe nu och slå in svägerskas present och sedan bege mig mot Rånäs för lite födelsedagsfika.

Slötittar på reprisen av Idolfinalen som jag missade i fredags eftersom jag var på julbord/åkte hem och sov med 39 graders feber. Har  även tänt de tredje ljuset och det känns overkligt att julafton är så nära nu. På tisdag är jag ledig och måste bege mig ut på klappjakt. Någon som vill följa med?

Pratade precis en sväng med Fredrik på msn och fy fasiken va underbart det hade varit att va i Australien nu. Eller nästa månad för den delen, vi får se... Men vore verkligen behövligt känner jag. Australien eller Thailand. Ta mig dit! Och skulle man få för sig att vilja plugga där så vore det ju bra att kolla in stället, känna pulsen på landet innan man ger upp precis allt för att flytta dit på daglig basis. Am I right? :)


Klockan 17.45 är det dags för match i Rimbo Sporthall. Rimbo tar emot Rasbo, som är så förbanat jäkla kaxiga och gnälliga så det har blivit lite av ett hatmöte för oss. Jag är supertaggad. Hoppas de andra tjejerna är det också. Sista matchen innan juluppehållet dessutom, och det vill man ju göra bra.

Förövrigt, slog det mig precis att det är första lucia jag är hemma sedan 2005. Har alltid varit utomlands. 2006 var det London, 2007 åkte vi till Barcelona och 2008 var vi i Rom. Fasiken vilken ångest. Usch! Nej iväg nu så jag glömmer den tanken. Kanske vore passande att ringa Sussi och fylla i de där papprena vi pratade om häromdagen?!

Over and out. XoXo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback