2009-12-04

Jahapp. Då var man hemma efter ett dygn i Tierp. Följde med Fredrik igår efter jobbet dit till hans släkting Dennis för att han skulle tatuera sig. Dennis gjorde en maori tattoo på vaden på Fredrik, blev riktigt sjyst faktiskt. Första gången jag ser någon bli tatuerad. Är lite sugen på att göra en själv. Typ stjärnor kanske. Och eventuellt någon siffra, mitt födelseår eller turnumret kanske... Får klura på det!  

Kom hem och såg en avi från Home Media. Min Iphone har kommit :) Så nu ska jag förbi familjen och fika, sedan till ICA och hämta ut den. MEN. Jag har inget skydd än, så nu måste införskaffa det fortast möjligen! Vore typsikt mig att ha sönder den innan jag fixat skydd, så kanske bara ska låta den ligga till jag fått ett.

Ikväll har jag träning och efter det blir det nog bio i Norrtälje, Luftslottet som sprängdes. Ska va ännu bättre än båda första säger dem, hoppas hoppas. Lagom med bio ikväll eftersom det är match imorgon klockan 11 borta i Almunge.




Kommentarer
Postat av: sebastian

inte stjärnor det är framtidens tribals!!!

2009-12-13 @ 23:23:14
Postat av: Linda

Haha men dem är ju så fina ;P

Men jag klurar stenhårt på en grym tatuering nu, så snart blir det nog en! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback