Weekend @Hufvudstaden

Fredagen började med jobb 7.15-18. Fick sedan semester i tio dagar - underbart skönt!
Åkte hem en sväng och möttes av två paket utanför dörren. Ett från cdon.com och ett från cocoo.se. Cocoo gör underbara smycken. Vart ett par örhängen och 2 halsband denna gång.  Blir alltid lika glatt överraskad när jag får hem paket. 
Packade en väska lite snabbt och drog iväg mot Stockholm och hem till Marie. Vi åt tacos och gjorde oss i ordning för utgång på 360 i GKs lokaler. Drack goda drinkar och dansade som om ingen såg på. Var mycket bätte där nu än när det bara var Göta Källare. Avslutade kvällen med en McFish på donken. Råkade spilla ut min juice och var nära på att bli utslängd av vakterna som först trodde jag spytt massor :) Efter en lång promand hem med ömma fötter stupade jag i säng i full utstyrsel och med mitt Juicy Tubes i tryggt förvar i bh:n.

Marie väckte mig efter 12, uttråkad och vi beslöt oss för att följa upp Sebbe och Victor till Vällingby Centrum. Har inte varit där på över ett år nu, enda sen pappa övergav förorten och fann lantlivet i Motala.
Vart en hel del shopping där. Sedan drog vi vidare och ut med Sebbes båt för lite fiske och grillning. Avslutade kvällen med drinkar och en sjuk fängelsedokumentär från USA.

Söndagen tillbringade jag och Marie i Kista för ytterligare en shoppingrunda, innan det var dags för mig att packa ihop och köra ut mot Rimbo igen. Hann dock inte mer än dumpa av mina saker innan det var dags att hämta upp Sussi för att kika på Diggiloo i Norrtälje. Mycket trevlig tillställning i härligt sommarväder.


Min shoppinghelg resulerade i:

*Söt rosablommnig topp - Bondelid 
*Gråa jeans - Esprit
*Vit bastopp med söt detalj -  Esprit
*Stickad fintröja i marinblått - Esprit
*Tunn svart tröja med knappar - Esprit
*Underkläder - Twilfit
*2 klänningar - Gina Tricot
*Stickad tröja - Gina Tricot
*Rosa tygskor - DinSko
*Hoodtröja - Peak Performance
*Örhängen - Gina Tricot


Denna sköna måndag ängnar jag åt diverse praktiska ting. Nu ska jag till tvättstugan nynnandes på Amanda Jensen - Amarula Tree.

/Lyckad helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback