Skön söndag

Det är högsommar i Motala! 
Ställde klockan på 9 imorse för att bege mig ut i solen. La mig på en madrass och halvsov en stund. Framåt halv 11 gjorde jag smarrig frukost och åt på altanen. Läst lite ur en bok jag tagit mig an denna sommar, El Choco av Markus Lutteman, som handlar om en svensk som efter en misslyckad knarksmuggling hamnade i Bolivias mest ökanda fängelse. Riktigt bra sommarläsning. Så skönt att bara ta det lugnt och ta sig tid för sånt man aldrig gör annars.

Har pratat med Rikard idag också, som just nu befinner sig i Thailand. Han ska köpa hem linser till mig för ett år, det är superbilligt där nere! Han kommer hem på fredag, så vi ska mötas upp på lördag för fika. Ska bli jättekul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback