Ljuvligt


Så har man haft fullt upp och totalt glömt bort denna fantastiska blogg. Julen har passerat med all sin glans men jag måste säga att det känns ganska skönt att den är över. Nu ska jag blicka fram emot nya och härliga tider.
Julafton spenderades hemma med nära och kära. Familj och släkten var samlade, runt 20 personer och det var lika trevligt som vanligt. Jag älskar verkligen att se alla barnen när de öppnar sina klappar med nya leksaker och man ser hur glada de blir.

Juldagen blev det utgång i Stockholm. Denna gång på söder; Debaser och GK. Debaser hade sin årliga salsafest och Sussis vän D skulle vara domare. Efter ett besök där lovade jag och Sussi oss själva att pallra oss till en salsakurs omgående! Så otroligt sexig och energisprakande dans. Därefter bar det av till Göta Källare för att sätta klackarna i taket och som vi gjorde det. Haha. Vart en riktigt lyckad utekväll faktiskt. Tack Sussi för underbart sällskap.

Det är dags att knyta ihop säcken och summera ihop året som varit. Sussi och jag ska ta någon dag snart och göra det, och efteråt kommer listan upp här för alla nyfikna.


Avslutar med att visa dagens inköp: Lancõme Juice Tubes läppglans, Lancõme Hypnõse mascara och Clinique superbalanced makeup foundation

image3

OBS! Inlägget skulle ha publiserats 2007-12-29, men det uppstod något fel tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback