Keep up the good work.

Har jobbat hela dagen idag.

När jag kom hem vid 20.30 ikväll bjöd Tuija in mig på en himmelskt god fisksoppa som hon tillagat och vi satt och pratade en stund. Det är verkligen perfekt att ha en "mom next door" som jag kallar henne.

Efteråt gick jag direkt till Sussi för lite stavgångspromenad igen. Var ute i 1 timme och det känns underbart skönt att ta sig tiden att gå ut en gång om dagen för en längre promenad.
Träffade Tomas från jobbet och hans hund Nike på vägen.
Han bjöd in mig till att börja spela innebandy med honom och brandmännen en gång i veckan, vilket vore helt perfekt. Ska bli superkul!
Jag som har varit så angelägen att själv bilda ett gäng att spela innebandy med, nu slipper jag allt det där med att anordna och fixa. Kanon verkligen!

Jag och Sussi var förövrigt ute igår och promenerade också. Jag skrev ett inlägg igår som jag nu ser försvunnit helt. Väldigt märkligt.

Men nu blir det duschen, och efter det sängen. 08-20.15-pass imorgon väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback