Häktisk helg!

Varit lite dålig uppdatering på sistone. Har haft lite mycket att stå i. Jobbat varje dag och haft fullt upp övrig tid så har knappt varit hemma men kör en liten summering här.

I fredags jobbade jag 7.15-18. Var hem för att duscha och byta om. Drog sedan till Norrtäljekalaset, en liten festival som anordnas varje år i Norrtälje. Kikade på Björn Rosenström och träffade en hel del folk man inte ser så ofta annars. Det var en trevlig tillställning. Måste säga att Björn Rosenström faktiskt var rätt bra live och jag kom på mig själv med att digga med rätt hårt till vissa av hans låtar.
Kom hem först vid halv 3 på natten, sedan skulle jag upp tidigt på lördagen och jobba. Lite kortare pass tack och lov, slutade redan vid 15 och drog direkt efter det till Täby för att möta upp min vän Rikard. Vi satt och fikade tills de stängde vid 18, sedan åkte vi till Åkersberga för Rikard hade sin hemnyckel hos några bekanta där. Planen var att bara hämta nyckeln och sedan dra, men vi blev kvar en lång stund. Fikade ännu mer och det var riktigt trevligt. De vi var hos hade ett jättefint hus med en jacuzzi utomhus som jag blev smått avis på. Fick även min årsförbrukning av linser av Rikard, som han köpte i Thailand. På kvällningen skjutsade jag hem honom till Märsta där han bor över helgen, hos sin kusin. Sedan bar det av vidare mot Rimbo, och till Sussi för att lämna av lite saker och vi bestämde oss för att ta en spontan utgång på Dimman i Rimbo. Var väl inte ett sånt jättetryck där precis. Cyklade hem vid halv ett i ösregn och somnade som en stock när jag kom hem. Vaknade sedan igår, en halvtimme innan jag skulle vara på jobbet, och det först vid 13!
Skönt att denna jobbhelg är avklarad.

Idag är det måndag och jag är i vanlig ordning ledig. Grymt skönt. Har varit hos Sandra på Frisk&Skön i Norrtälje och fixat mina naglar. Var välbehövligt. Så nu är de jättefina igen.

Ikväll blir det innebandy som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback