Lite om allt och ingenting.

Sådär. Nu kan jag pusta ut med vetskapen om att alla julklappar är inhandlade och inslagna. Skönt!
Var som tidigare nämnt i Uppsala idag och herregud vad mycket folk det var. Gallerior är allt som oftast bra med många butiker nära till hands, men icke idag. Bara trångt och svettigt och eländigt. Men jag antar att det hör till.

Har sedan jag kom hem slagit in paket och lyssnat på julskivor och druckit glögg med mamma, mycket trevligt. Detär inte varje dag som vi får spendera för oss själva och bara mysa, och jag måste erkänna att jag saknar det.

Sussi kom över för att kolla lite saker på datorn, eftersom hennes har gått sönder och vi pratade lite om allt och ingenting. Det är verkligen skönt att prata av sig om just det med henne.
Berättade bland annat om min dröm jag hade inatt. Precis densamma som hon hade i Barcelona, fast med  huvudpersonen utbytt såklart. Varför kunde jag inte fått sova vidare lite till? Suck!

Hämtade ut mitt paket från Nails & Body på ICA idag. Snart börjar det på allvar, nu måste jag verkligen börja ladda. Men lite svårt med julen som kommer och stör mitt i allt. Men efter den, då jävlar! : )

Nej, nu har jag städat klart och måste börja tänka på refrängen. En lång dag imorgon, jobb väntar mellan 8-20.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback