20 december.

Dagen började med en busstur in till Uppsala och min solstråle Beatrice. Tillbringade vår tid tillsammans i en mycket stressande shoppingyra. Särskilt otrevligt blev det då alla butiker längs huvudgatan fick strömarbrott och tvingades stänga mitt i julrushen i så länge som ett par timmar. Ajaj. Mardrömssenario för de flesta inblandade kan jag tänka mig. Så även för mig. Gjorde dock ett par smarta drag och allt löste sig tillslut för oss båda.
Nu är nästan alla klappar inhandlade och jag kan börja slappna av lite grann. Imorrn blir det dock Uppsala igen, men sällskapet är utbytt till mamma istället. Blir till att handla de sista klapparna och julmaten för 20 pers. Pjuuuh!
Kvällen har jag tillbringat med att slå in julklappar och kika på Magnus Betnér på tv. Mycket underhållande. Nu blir det sängen och "Tomten är far till alla barnen" på DVDn. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback