Tidsfördriv.

Fyra jobb jag haft:
1. Coop Forum
2. Coop Konsum
3. Gräsklippare
4. Barnvakt

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Stolthet & Fördom
2. Göta Kanal 2
3. Nyckeln till frihet
4. Dirty Dancing

Fyra ställen jag bott på:
1. Hässelby
2. Vällingby
3. Akalla
4. Rimbo

TV-program jag tittar på:
1. OC
2. Grey´s Anatomy
3. Desperate Housewives
4. One tree hill

Fyra platser jag har semestrat på:
1. Side
2. London
3. Mallorca
4. Berlin

Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Blogg.se
2. Hotmail
3. Aftonbladet
4. Bilddagboken

Fyra favorit-maträtter:
1. Kyckling
2. Grillat
3. Pasta
4. Sallader

Fyra ställen jag skulle kunna tänka mig att vara på just nu:
1. På SPA
2. I New York och shoppa
3. På en sandstrand vid havet där det är varmt och skönt
4. I min säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback