Ibland undrar man...


Idag fick jag höra en sak som jag inte ville höra. För det kändes inte roligt att få uppspottat i ansiktet sådär. Visst måste man ta saker med en nypa salt, men det var inte första gången precis. Och då börjar man fundera.
Och visst kan jag hålla med om att det inte var så smidigt. Men det var inte precis det man förväntar sig av en riktig vän. För i mina ögon ska man finnas där, i vått och torrt. Stötta en person som är svag för stunden. Men det verkar vara en ideologi jag är rätt ensam om för tillfället.

Och mitt projekt går sådär måste jag erkänna. Jag fick inga bra svar. Åtminstone inga att jobba vidare på. Så jag får helt enkelt vänta tills imorgon och se om dom hunnit se efter. Hoppas det. För jag behöver sätta igång om jag ska hinna bli klar i tid. Så snälla, skynda er!



/ Besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback